Töökeskkonnaspetsialisti püsiteenuse osutamine

Abistame Teie ettevõttes rakendatud töötervishoiu- ja tööohutus- (edaspidi: tto) -alase tegevuse juhtimisel ning tto-alase dokumentatsiooni haldamisel.

Teenindusprotsessi ettevalmistamisel ja püsiteenuse osutamisel meie töökeskkonnaspetsialist:

  • tutvub ettevõtte või asutuse (edaspidi: Klient) põhitegevuse, organisatsioonilise struktuuri, töökeskkonna ning tto-alase juhtimiskorralduse ja dokumentatsiooni hetkeolukorra vastavuse jm vajaliku sisendinfoga;
  • selgitab välja Kliendi juhtkonna soovid, vajadused ja eesmärgid;
  • selgitab välja Kliendi töökeskkonnale ja tegevusele kohalduvate tto-alaste õigusaktide nõuded, samuti juhtkonnapoolsed teemakohased erisoovid ja trendid;
  • kooskõlastab juhtkonnaga teenuse programmi ja hinna ning sõlmib lepingu;
  • koostab-kindlustab Kliendile ettenähtud tto-alase dokumentatsiooni ning hooldab ja ajakohastab seda pidevalt;
  • seab Kliendi organisatsioonis sisse nõuetekohase tto-alase juhtimiskorralduse;
  • viib läbi Kliendi töökeskkonnas tto nõuetega ettenähtud riskianalüüsid ja perioodilised sisekontrollid ning dokumenteerib tulemused;
  • juhendab-nõustab vastutavat võtmeisikut Kliendi töökeskkonnas avastatud puuduste ja mittevastavuste likvideerimisel;
  • korraldab võimaliku tööõnnetusjuhtumi esinemise korral juhtumi nõuetekohase sisemise menetlemise ja dokumenteerimise;
  • korraldab tööinspektori ettekirjutuse korral selle täitmise;
  • esindab Klienti tööinspektori vastuvõtmisel ettevõttes/asutuses;
  • juhendab ja nõustab juhtkonda jt võtmeisikuid Kliendi tto-alase tegevuse tõhustamisel.