Töötervishoiu- ja tööohutusalase juhtimiskorralduse sisseseadmine

Kavandame ja kindlustame Teie ettevõttes nõuetekohase töökeskkonna ning  töötervishoiu-ja tööohutus- (edaspidi: tto) -alase juhtimiskorralduse sisseseadmise.

Teenindusprotsessi ettevalmistamisel ja juhtimisteenuse osutamisel meie töökeskkonnaspetsialist:

  • tutvub ettevõtte või asutuse (edaspidi: Klient) põhitegevuse, organisatsioonilise struktuuri, töökeskkonna ja tto dokumentatsiooni hetkeolukorra vastavuse, personali töötervishoiu- ja tööohutusalaste kohustuste ja vastutuste jm vajaliku sisendinfoga;
  • selgitab välja Kliendi töökeskkonnale ja tegevusele kohalduvate tto-alaste  õigusaktide nõuded, samuti Kliendi juhtkonna teemakohased erisoovid ja trendid;
  • kooskõlastab juhtkonnaga teenuse programmi ja hinna ning sõlmib lepingu;
  • kavandab Kliendi tto juhtimiskorralduse mudeli ja dokumentide struktuuri;
  • töötab välja ja dokumenteerib (juhtkonna soovi korral) Kliendi tto-alasele tegevusele orienteeritud tegevusjuhendid ja moodustab nendest käsiraamatu;
  • koostab vajalikud tto-alased tõendusdokumendid (käskkirjad, korraldused, aktid, protokollid, teatised, kokkulepped, registrid, arvestuskaardid jm vajalikud dokumendid);
  • viib vajadusel läbi Kliendi töökeskkonnas ettenähtud riskianalüüsid, dokumenteerib tulemused, koostab vajalikud tegevuskavad; 
  • viib läbi Kliendi töökeskkonna ja tto-alase tegevuse ning dokumentatsiooni põhjaliku ja üksikasjaliku üldkontrolli, dokumenteerib tulemused;
  • juhendab ja nõustab juhtkonda jt võtmeisikuid Kliendi töökeskkonna ja tto juhtimiskorralduse nõuetele vastavuse kindlustamisel;

Teenuse ostamise perioodiks kujuneb 14 kuni 21 kalendripäeva.